| Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Magali Biloute
Nombre de messages : 164 Age : 37 Localisation : Versailles Emploi : Secrétaire dans un Cabinet d'Avocats Loisirs : Internet, Jeux vidéos (Guild Wars), chanson française et ch'ti, théâtre (à regarder)... Date d'inscription : 29/12/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (0/0)
| Sujet: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Dim 3 Fév - 22:51 | |
| in tiot jeu qu'y a din min blog. Tiote-Nénette m'a conseyi d'le mette ichi, ch'est vrai qu'j'n'y avot nin busyi mai j'sin qu'cha va ete marrant El principe est tout simp', faire la phrase qui correspond à l'premire lett' d'sin prénom pi aveuc sin jour et mô d'naissince Trouve la première lettre de ton prénom:A: pour sauver le futur B: car je te déteste C: et j'aime ça D: pour un biscuit E: car je n'aime pas ça F: et je me trouve beau/belle G: pour être roi/reine H: et c'est nul I: pour la popularité J: et je trouve ça drôle K: pour aucune raison L: et je me suis fait engueuler par ma maman M: pour être un héros/une héroïne N: car j'aime les ringards O: car j'aime la vie P: et j'ai vomi Q: et ça pue R: car jss une tapette S: pour mon copain/ma copine T: et un rhinocéros m'a foncé dessus U: car je suis fou/folle V: et je me suis fait taper par un petit de 10ans W: car je n'ai pas d'amis X: et je sens une odeur bizarre venant de mes pieds Y: et sa me soûle Z: pour une patate Trouve le mois de ta naissance et prend la phrase à côté:Janvier: Je suis parti(e) avec Février: J'ai couché avec Mars: J'ai tué Avril: J'ai chatouillé Mai: J'ai giflé Juin: J'ai volé Juillet: J'ai mangé Août: Je me suis marié avec Septembre: J'ai battu Octobre: Je me suis habillé comme Novembre: J'ai enflammé Décembre: J'ai couché avec Et Infin Trouve le jour de ton anniversaire:1: moi même 2: un citoyen 3: un singe 4: mon meilleur ami 5: un éléphant 6: un petit gros 7: un poilu 8: une chaise 9: une chat 10: une souris 11: une truie 12: un gorille 13: Ilona 14: Bob l'Eponge 15: Alizée 16: M.Pokora 17: Britney Spears 18: Mozart 19: une banane 20: Mr Bean 21: Dora 22: Oui-Oui 23: une baleine 24: un ouistiti 25: un marsupilami 26: un bisounours 27: Jenifer 28: Amel Bent 29: Lorie 30: un mec 31: une fille PS: ch'est du copié-collé donc j'ai laissé in frincais Pou' mi cha donne: Je suis partie avec une banane pour être une héroïne. | |
|
| |
Tiote Nénette Biloute d'Amour
Nombre de messages : 1362 Age : 79 Localisation : Val d'Oise Loisirs : mon chéri, mon ptit fils, le piano, le net, et des trucs de vieilles.. lol.. Date d'inscription : 15/08/2007
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Dim 3 Fév - 22:57 | |
| Ben mi, j'ai giflé un mec pour sauver l'futur... Cha m'a fait sourire... | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (20/20)
| |
| |
feya Biloute D'argent
Nombre de messages : 2298 Age : 77 Localisation : Hargnies Emploi : Pinsionné EDF Loisirs : Nin l'temps pou cha Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Lun 4 Fév - 9:37 | |
| Ch'est tiré d'eule planète des singes cha?
J'ai enflammé un singe pour sauver le futur | |
|
| |
Nombre de messages : 1362 Age : 79 Localisation : Val d'Oise Loisirs : mon chéri, mon ptit fils, le piano, le net, et des trucs de vieilles.. lol.. Date d'inscription : 15/08/2007
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Mer 6 Fév - 13:28 | |
| Guitou.. té t'appelle pas Guy...???? t'a mis Y comme 1er lette ed t'in prénom.. pour min fils in a rigolé... cha donne cha.... j'ai couché avec min meilleur ami pour êtes roi | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
| |
| |
feya Biloute D'argent
Nombre de messages : 2298 Age : 77 Localisation : Hargnies Emploi : Pinsionné EDF Loisirs : Nin l'temps pou cha Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Jeu 7 Fév - 10:27 | |
| Eun peut juer qu 'eune fos à cha? | |
|
| |
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Jeu 7 Fév - 12:06 | |
| T'as qu'à faire ett famile... lol.. j'vas faire min doudou ach't'heure... Pour être un héros j'ai mingé un bisounours... lol... cha tompe bien, ché li-minme un bisounours... d'main j'ferai m'file.. | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Jeu 7 Fév - 17:02 | |
| eun au hasard
Je me suis marié avec Amel Bent et ca me soule | |
|
| |
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Ven 8 Fév - 17:25 | |
| Lol... té vos quin té veux Féya... in peut cacher des phrases .. in a pas obigé d'mette eun' date.. lol.. attint, j'in cache eun'... J'ai couché avec Bob l'Eponge pour aucune raison... | |
|
| |
mé v'la Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Dim 10 Fév - 11:52 | |
| mi ,é l'citoyen, ch'l'éléphant,et ch'cat,in né poilu comme é l'singe | |
|
| |
Magali Biloute
Nombre de messages : 164 Age : 37 Localisation : Versailles Emploi : Secrétaire dans un Cabinet d'Avocats Loisirs : Internet, Jeux vidéos (Guild Wars), chanson française et ch'ti, théâtre (à regarder)... Date d'inscription : 29/12/2007
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Dim 10 Fév - 13:00 | |
| ch'est vrai qu'ch'est un jeu ou in peut jeuer qu'inne fos, mais bon, vous etes créatifs, vous avez treuvé inne solution et invinté des phrases | |
|
| |
Magali Biloute
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Dim 10 Fév - 13:02 | |
| j'vins d'el faire aveuc l'in d'mes kiens et cha donne: j'ai mingi Bob l'éponge pou min copin d'min, si j'y pense :s j'ferai pou min aut' kien | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Dim 10 Fév - 13:58 | |
| V'là s'ti dé m'finme Pou eun Biscuit jé m'sus arlocté(Habillé) com Lorry Ale V'a m'couter quèrre | |
|
| |
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Lun 11 Fév - 17:54 | |
| Jé m'sus habillé comme un ptit gros et jé m'sus fait inguirlander par em mère | |
|
| |
Magali Biloute
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Lun 11 Fév - 18:32 | |
| pou min aut' kien: j'ai giflé in goril' car j'su fou
in puk ch'est vrai, il est souvin fou
j'aime bin c'jeu, ch'est drole parfô | |
|
| |
nitty59 Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 836 Age : 75 Localisation : cher Loisirs : mots flêchés et broderies Date d'inscription : 16/05/2007
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire Mar 26 Fév - 16:53 | |
| pour mi, ch'a donne chà: pour être une héroïne, j'ai enflammé une truie!! | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire | |
| |
|
| |
| Jeu aveuc sin nom et s'n'anniversaire | |
|