annesophie Tiote Biloute
Nombre de messages : 139 Age : 51 Localisation : Nimes gard Emploi : Manman ale mason Loisirs : peinture ,ouvraches manuels divers (chantournache ,serviettache ...) Date d'inscription : 08/07/2009
| Sujet: Re: [L\'Banjour/Bansoir des Foromeux]^^ Dim 15 Aoû - 11:15 | |
| [img] https://chtibiloute.forumactif.com/[/img]Bonjour tertous du moinss ceusses qui vont v'nir ichi si i a quéqu'un qui vient Ch'est l'calme plat ichi Eune grosse baisse à mes gins .Profitez ch'est offert d' bon coeur pis si j'intique tout j'va avoir eune sacree prone cholaille | |
|
annesophie Tiote Biloute
Nombre de messages : 139 Age : 51 Localisation : Nimes gard Emploi : Manman ale mason Loisirs : peinture ,ouvraches manuels divers (chantournache ,serviettache ...) Date d'inscription : 08/07/2009
| Sujet: Re: [L\'Banjour/Bansoir des Foromeux]^^ Jeu 6 Jan - 15:49 | |
| Eune bonne et heureusse année 2011 Sinté Bonheur Amour et pis des doupes ch'est pas d'arfus nan pus .Eune Baisse virtuelle | |
|
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (20/20)
| |
annesophie Tiote Biloute
| Sujet: Re: [L\'Banjour/Bansoir des Foromeux]^^ Lun 7 Mar - 12:15 | |
| Bonjour tertous j'cros qui a quéqu'un qui va prindre eune candelle Eune grosse baisse | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: [L\'Banjour/Bansoir des Foromeux]^^ | |
| |
|