| j'me presinte | |
|
|
|
Auteur | Message |
---|
^mlyne.derichmond Tiot kiki
Nombre de messages : 59 Age : 44 Localisation : Bandol et hautes Pyrénées Emploi : pianiste Loisirs : nature sport musique, Date d'inscription : 22/05/2009
| Sujet: j'me presinte Jeu 28 Mai - 22:55 | |
| bin voila mi ch' est marie Lyne Bonjour a tout le monde | |
|
| |
Tiote Nénette Biloute d'Amour
Nombre de messages : 1362 Age : 79 Localisation : Val d'Oise Loisirs : mon chéri, mon ptit fils, le piano, le net, et des trucs de vieilles.. lol.. Date d'inscription : 15/08/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (0/0)
| |
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (20/20)
| Sujet: Re: j'me presinte Ven 26 Juin - 8:17 | |
| | |
|
| |
Nombre de messages : 59 Age : 44 Localisation : Bandol et hautes Pyrénées Emploi : pianiste Loisirs : nature sport musique, Date d'inscription : 22/05/2009
| Sujet: ' me présinte Ven 26 Juin - 15:58 | |
| Bonjour a ti Et ouais, j' sus nouvelle, bin ech bonjour a tisote, un bzous fera l'affaire pou t'faire pardonner! j'sus bin parmi tisote j'apprinds euch patois; pardonnez mi ches fautes , achteur qu' commincher | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
| Sujet: Re: j'me presinte Sam 27 Juin - 19:06 | |
| Ché nin graffé, in peut pô ète maites avint d'ète apprintis, fait com té l'sins et chà iras com chà l'importint ché d'essayer. Merchi d'participer a s'qué nous patos n'sé meure pô pou ch'punition, bin v'là
Dernière édition par L'toutcrud'cô le Mer 1 Juil - 7:09, édité 1 fois | |
|
| |
Nombre de messages : 1362 Age : 79 Localisation : Val d'Oise Loisirs : mon chéri, mon ptit fils, le piano, le net, et des trucs de vieilles.. lol.. Date d'inscription : 15/08/2007
| Sujet: Re: j'me presinte Mar 30 Juin - 22:07 | |
| | |
|
| |
| Sujet: j'm présinte Mar 30 Juin - 23:15 | |
| | |
|
| |
cartouche Biloute
Nombre de messages : 165 Age : 71 Localisation : peypin Emploi : retraité Loisirs : http://chez.cartouche.ifrance.com/ Date d'inscription : 27/06/2009
| Sujet: bin te sais... Mer 1 Juil - 10:04 | |
| bin te sais tchiote l'principal ch'est d'avoir un bon professeur et pis ed'bin acouter cha qui dit | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: j'me presinte Mer 1 Juil - 13:15 | |
| Ouai surtout pou écrire i fos bin accouter Met tes leunettes, accoute vire com cha sint | |
|
| |
| |
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: j'me presinte Jeu 2 Juil - 19:31 | |
| | |
|
| |
| Sujet: j'me présinte Ven 3 Juil - 2:41 | |
| ben te a la forme, pace que j'sus venue t'faire eune baisse et j'apprinds insin , mole l' patois ch'ti j' commence a m'in déhutter mollé. Ch'est vraint très rut. Mais j'arriverai j'querre gramint et avuec vô aide j'arriverai. Douche, ou duchmint soirée Lyne | |
|
| |
| Sujet: j'me présinte Ven 3 Juil - 2:58 | |
| - cartouche a écrit:
- bin te sais tchiote l'principal ch'est d'avoir un bon professeur et pis ed'bin Un prof acouter cha qui dit
je n'demande qu'a lacouter ch qui dit. Un prof très sévère , j'sus attentive a ses leçons j'ai fortementn invie d'appricre, je sraieune élèfe très appliquée et a a sin écoute i entière et totale | |
|
| |
cartouche Biloute
Nombre de messages : 165 Age : 71 Localisation : peypin Emploi : retraité Loisirs : http://chez.cartouche.ifrance.com/ Date d'inscription : 27/06/2009
| Sujet: pas mal Ven 3 Juil - 9:31 | |
| cha comminche à venir tout duchemint, te vas y arriver | |
|
| |
| Sujet: j'meprésinte Ven 3 Juil - 10:27 | |
| je vire gramintdes fautes , i étos 3 heures ed matin Soyez indulgent SVP | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| |
| |
| Sujet: j'me présinte Ven 10 Juil - 21:09 | |
| Bon j'faisais un tour par là, pour venir vous dire un tchiot Bonjour du Sud. Dins l'midi, i fait très caud, pus ed 35° Un bon pastis 51 glacé a bord d'l piscine, ch'est fort agréape Ichi in est toudis in maillot ed' bain, ins' bronsse tout l' temps . In oeuvrer que , el nuit. Bzous a tous Lyne Difficile pour me écrire l'patois ch'ti , soyez indulgint , j'apprinds duchmint ( ou douche) je ne sais | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: j'me presinte Ven 10 Juil - 21:24 | |
| Eun tiot cop d'l'un et eun tiot cop d'l'aute (pou mi). Douch'mint. | |
|
| |
| Sujet: j'me présinte Ven 10 Juil - 22:17 | |
| Merchi ed tes réponses, Bzous a Tisote et a dé | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: j'me presinte Dim 12 Juil - 14:39 | |
| - ^mlyne.derichmond a écrit:
- Merchi ed tes réponses, Bzous a Tisote et a dé
Y a vraimint pôa d'quos, ché tout dray du | |
|
| |
| Sujet: j'me présinte Dim 12 Juil - 18:33 | |
| Bonjour, In tchiot instant aveuc tisote. pardonnez m' facon ed' écritre , mais j'continue à essayer de m'in déhutter. Ouf§? ch'est pon facile. J' voudros que vous m'corrigiez afin que j'arrive à " parlache....." aveuc vous pu facilemint I fait très caud d'ins le Sud, et in passe l'timps a l'mer a faire l' marmotte je vous invoie pleins pleins ed baisse ( besse , je ne sais). ne m' grondez pon pou mes fautes, j'fais des efforts surhumains Merchi a tisote, duch'mint pinsées Lyne. ouf ch'est hard !!!!! | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: j'me presinte Mar 14 Juil - 8:21 | |
| Arrête eud t'escuser, té va m'faire rougir | |
|
| |
| Sujet: j'me présinte Mer 15 Juil - 21:58 | |
| Ben j'passos faire un tour e vous invoyer pleins ed baisses a tous,j' fait des éfforts pou vous écrite ch'est très diffichile. ne souriez po j'fais comme j'peux duchmint soirée a tertious lyne | |
|
| |
feya Biloute D'argent
Nombre de messages : 2298 Age : 77 Localisation : Hargnies Emploi : Pinsionné EDF Loisirs : Nin l'temps pou cha Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: j'me presinte Ven 17 Juil - 18:22 | |
| Merci pou les baisses, comme y a q'mi rouchy , j 'prinds tout | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: j'me presinte Ven 17 Juil - 20:22 | |
| - feya a écrit:
- Merci pou les baisses, comme y a q'mi rouchy , j 'prinds tout
Y a qu'ti y a qu'ti com ti và ti, cha fait d'pus d'tros mos qu'ind tatin com ch'tarte | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: j'me presinte | |
| |
|
| |
| j'me presinte | |
|