Nombre de messages : 1362 Age : 79 Localisation : Val d'Oise Loisirs : mon chéri, mon ptit fils, le piano, le net, et des trucs de vieilles.. lol.. Date d'inscription : 15/08/2007
Sujet: Re: Ché qui ch\'ti lal..??? Dim 31 Mai - 10:31
Ben ché pour cha qu'jé l' connaichos pas.. j'ravisse pas ch't'émission là.. cha m'gonfle eun'tiot peu.. !!! mais, j'arconnos qu'al cante bien.. !! ché A.D ... allez Guitou.. cache un peu..
lievinoise 91
Biloute d'Amour
Nombre de messages : 1457 Age : 73 Localisation : 91 Emploi : pinsionnée (ex-enseignante directrice) Loisirs : foot ( supporter RCLens), snooker, dessin Date d'inscription : 30/04/2008
Sujet: Re: Ché qui ch\'ti lal..??? Dim 31 Mai - 12:56
Mi j'ravisse nin chés émissions à dusse qu'in inttind foque des gueullous et des braiyous aveuc pou toute histoire dins leux canchons qu'eune série d'deux couplets et d'ving'tros refreints
Tiote Nénette
Biloute d'Amour
Nombre de messages : 1362 Age : 79 Localisation : Val d'Oise Loisirs : mon chéri, mon ptit fils, le piano, le net, et des trucs de vieilles.. lol.. Date d'inscription : 15/08/2007
Sujet: Re: Ché qui ch\'ti lal..??? Mar 16 Juin - 11:38
Ban alors ché qui??? m'gin là
Tiote Nénette
Biloute d'Amour
Sujet: Re: Ché qui ch\'ti lal..??? Mar 16 Juin - 12:39
Preumière fos qué j'vos m'gin là mi
Tiote Nénette
Biloute d'Amour
Sujet: Re: Ché qui ch\'ti lal..??? Mer 17 Juin - 13:35
L'toutcrud'cô a écrit:
Mi j'ravisse nin chés émissions à dusse qu'in inttind foque des gueullous et des braiyous aveuc pou toute histoire dins leux canchons qu'eune série d'deux couplets et d'ving'tros refreints
Combin d'fos i faut té l'dire heiiiiiiiiin
J'ai horrrrrrrrrrrrrrrrrrrreur d'chà
L'toutcrud'cô
Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
Sujet: Re: Ché qui ch\'ti lal..??? Mer 17 Juin - 13:58
Aller j'in met eune>>>>>>>>>>>>>>
Tiote Nénette
Biloute d'Amour
Sujet: Re: Ché qui ch\'ti lal..??? Mer 17 Juin - 16:34
allez j'va donner eun indice, tiote nénette, : 12 d'ses fortifications i sont classés patrimoine mondial par l'UNESCO, ché cha hein note Guy?
Tiote Nénette
Biloute d'Amour
Sujet: Re: Ché qui ch\'ti lal..??? Mer 17 Juin - 16:51
bin té l'a pô dit , mi non pu ....alors
Tiote Nénette
Biloute d'Amour
Sujet: Re: Ché qui ch\'ti lal..??? Mer 17 Juin - 19:06
L'paufe, i a bieau eut s'protéger avec ses ramparts, i n'auront poa resistés à l'invasion d'deux donzelles d'vote espèce
Tiote Nénette
Biloute d'Amour