L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (20/20)
| Sujet: Origine d'not'Patois Mar 22 Mai - 9:07 | |
|
Dernière édition par le Ven 1 Juin - 11:42, édité 1 fois | |
|
mé v'la Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (0/0)
| Sujet: Re: Origine d'not'Patois Ven 1 Juin - 11:13 | |
| ch'patois cha armonte à loin , ché quind ch'pinard y a été invinté l'prinmier nordiste qui a pris eunne pronne ,y a ceumincher à berdouler ché comme cha qu'ché dév'nu du patois heu j'su nin sur | |
|
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
| Sujet: Re: Origine d'not'Patois Sam 9 Juin - 18:12 | |
| | |
|
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Origine d'not'Patois Dim 7 Oct - 9:30 | |
| Article premier de la Déclaration universelle des droits de l'homme In Patos Picard Tos lès-omes vinèt å monde lîbes èt égåls po çou qu'èst d' leû dignité èt d' leûs dreûts. Leû re̊zon èt leû consyince elzî fe̊t on d'vwér di s'kidûre inte di zèle come dès frès. | |
|
mé v'la Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: Origine d'not'Patois Dim 7 Oct - 20:04 | |
| y a vos un ceup dins l'nez, quind i a écrit cha? | |
|
Magali Biloute
Nombre de messages : 164 Age : 37 Localisation : Versailles Emploi : Secrétaire dans un Cabinet d'Avocats Loisirs : Internet, Jeux vidéos (Guild Wars), chanson française et ch'ti, théâtre (à regarder)... Date d'inscription : 29/12/2007
| Sujet: Re: Origine d'not'Patois Jeu 3 Jan - 13:26 | |
| je n'sais nin
j'venot dire ichi que ch'est inne bonne idée d'connait' l'origine d'not' si beau parlache
j'va aller vir cha dès qu'j'ai chinq mineutes | |
|
L'toutcrud'cô Fondateur
| |
chti67 Biloute
Nombre de messages : 186 Age : 68 Localisation : près Strasbourg Emploi : moniteur-éducateur Loisirs : Le commerce équitable-la Bolivie Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: Origine d'not'Patois Mer 9 Jan - 10:21 | |
| http://www.picard.free.fr/lgpic/phonetiq.htm Bin mes gins, In prémier : Banjours à tertoutes & tertous ! In p'tiot site qui causse du chti. In coup dur dur, faudrô ête scientifique pou tout comprinde. Mais ché bin intérssant. Bonne lecture ché amisses ! | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Origine d'not'Patois | |
| |
|