| Alerte Sécuser. Com | |
|
|
Auteur | Message |
---|
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (20/20)
| Sujet: Alerte Sécuser. Com Ven 5 Oct - 20:02 | |
| | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Ven 5 Oct - 20:07 | |
| V'là chi l'première Tiot Pouchin et mi monme in avont esté victimes) Via eun Membre d'not' forum (in l'occurince Tari9459) al' i peut rin m'gint ché pourris là i s'serfent d'nos carnets adresses PROPAGATION DE DEUX NOUVEAUX VIRUS VIA MSN MESSENGER (28/09/07) Sdbot.BZN et IRCBot.AIU sont deux virus qui se propagent via le logiciel de messagerie instantanée MSN Messenger. Ils se présentent sous la forme d'un message contenant respectivement un fichier N039_jpg.zip ou picts-XXXX.zip (X étant un chiffre aléatoire), prétendument envoyé par un contact. http://www.secuser.com/alertes/2007/sdbotbzn.htmhttp://www.secuser.com/alertes/2007/ircbotaiu.htm | |
|
| |
mé v'la Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (0/0)
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Mer 10 Oct - 12:57 | |
| pou msn vas vire dins msn sécurité si tin antivirus i é bins programmé insuite,té vas su panneau d'configuration/options des dossiers/affichage/té coches afficher les dossiers cachés insuite té vas sur documents and setting/té ouvre l'dossier a tin nom té clique su l'dossier local setting té supprime tout ch' qui a dins l'dossier temporary/ e l'dossier temp,ché vers passe toudis par là aveuc ché cookies si té veux gagner dé l'plache su tin DD,té vas su l'dossier windows té clique su l'dossier prefectech té supprime tout ch'qui a n'dins ché pas fini i in a incore a faire,j'té conséle viv'mint d'installer cccleaner i nétchie tin pc a fond comme é j'dit i in na core pas mal d'astuces comme cha a qui j'invos l'factures? | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Mer 10 Oct - 16:58 | |
| | |
|
| |
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Mer 10 Oct - 20:23 | |
| pou msn té vas su outils/options/confidentialité,si tin antivirus y é nin n'dins,té l'met ti minnme | |
|
| |
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Mer 10 Oct - 20:27 | |
| j'avos oublié,té peux gagner grind min d'plache sur tin DD téclique dros sur l'corbeille/propriété té met l'barre a 1% ,apré té ravise tin DD,té vas vire l'plache qu'ta récupéré é y in na incore a faire invos nin l'facture a ch'clown, i vas tout chiffler à ch'prinmier croquet | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Jeu 11 Oct - 11:07 | |
| Bof mi min DD i fait 20 Giga et j'in utilisse poa l'démotié alors j'minque nin d'plache | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Ven 12 Oct - 11:35 | |
| ALERTES SECURITE 1. Disponibilité d'un correctif critique pour QuickTime (05/10/07) 2. YouTube détourné pour envoyer des publicités non sollicitées (04/10/07) 3. Vulnérabilités critiques dans la machine virtuelle Java de Sun (04/10/07) 4. Nouveau virus ciblant la messagerie instantanée MSN Messenger (03/10/07) 5. Défaut de sécurité critique non corrigé dans Kazaa et Grokster (03/10/07) | |
|
| |
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Mar 16 Oct - 10:16 | |
| ch'ti qui a kazaa, inléve le teut d'suite!! met putot emule | |
|
| |
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Mar 16 Oct - 10:19 | |
| j'avos oublié in route,pou ché correctifs é d'sécurité si té bin protégé (antivirus aveuc pare feu) ta nin b'soin d'installer ché correctifs mi ch'né jamé installé ché correctifs in plus cha prind grind min d'plache su tin DD | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Mar 16 Oct - 20:35 | |
| Mi j'téléquerque rin chu l'net alors j'ai nin b'soin d'tes logiciels espions | |
|
| |
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Mer 17 Oct - 11:37 | |
| - L'toutcrud'cô a écrit:
- Mi j'téléquerque rin chu l'net alors j'ai nin b'soin d'tes logiciels espions
min guy, j'cros qu'té dévros quinjer té verres é d'leunettes | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com Mer 17 Oct - 12:14 | |
| - mé v'la a écrit:
- ch'ti qui a kazaa, inléve le teut d'suite!!
met putot emule Et cha ché pou qué faire si ch'n'est pou téléquerquer | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Alerte Sécuser. Com | |
| |
|
| |
| Alerte Sécuser. Com | |
|