| Coups d 'geule | |
|
+4lievinoise 91 chti67 Tiote Nénette nitty59 8 participants |
|
Auteur | Message |
---|
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (20/20)
| Sujet: *Si t'a Invie d'pousser eun Ceup d'Gueule* Mar 15 Mai - 20:15 | |
|
Dernière édition par le Ven 27 Juil - 12:54, édité 2 fois | |
|
| |
feya Biloute D'argent
Nombre de messages : 2298 Age : 77 Localisation : Hargnies Emploi : Pinsionné EDF Loisirs : Nin l'temps pou cha Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: Coups d 'geule Jeu 17 Mai - 19:45 | |
| Cha comminche d'jà, in vint tout juste d'cinger d'présidint, et l'an qui vient, l'jeudi d' 'ascension ch'est l'premier mai, eune journée d'congé d'foutu. | |
|
| |
chti67 Biloute
Nombre de messages : 186 Age : 68 Localisation : près Strasbourg Emploi : moniteur-éducateur Loisirs : Le commerce équitable-la Bolivie Date d'inscription : 17/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (0/0)
| Sujet: Re: Coups d 'geule Ven 18 Mai - 0:33 | |
| Et oui, mi auchi j'in ai marre, j'ai invie eud gueuler comme in putois Zut alors que ch'qui va nin din ch'te socièté eud pourris ...Ah au fait ché por qué que j'gueule, j'ai bin tou ch'qui m'faut, eune famile, in traval, eud qué mette din m'n'assiette, eune quérette, ché amisses chtis & tout ché autes, Ah que oui, tou va chi bin, in a tout ch'qui faut dins ch'monte mais pusse qu'in a pusse qu'i in faut. TOUT VA TRèS BIEN MADAME LA MARQUISEEEEE.... :lol!: :lol!: :lol!: | |
|
| |
feya Biloute D'argent
Nombre de messages : 2298 Age : 77 Localisation : Hargnies Emploi : Pinsionné EDF Loisirs : Nin l'temps pou cha Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: Coups d 'geule Mer 23 Mai - 19:03 | |
| T'as l'air eun forme, et l's'maine qui faut faire s'déclaration d' impots | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
| Sujet: Re: Coups d 'geule Jeu 24 Mai - 13:58 | |
| - feya a écrit:
- T'as l'air eun forme, et l's'maine qui faut faire s'déclaration d' impots
Ti par conte in n'té voy pus qu'aveuc parcimonie | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Coups d 'geule Ven 25 Mai - 16:13 | |
| | |
|
| |
nitty59 Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 836 Age : 75 Localisation : cher Loisirs : mots flêchés et broderies Date d'inscription : 16/05/2007
| Sujet: Re: Coups d 'geule Ven 25 Mai - 16:26 | |
| quind eun a poa d'tête hein!!hiiiiiii | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| |
| |
mé v'la Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: Coups d 'geule Sam 26 Mai - 13:29 | |
| ta core oublié d'lé inregistré j'lé vos nin nan chétos pou t'faire peur | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Coups d 'geule Sam 26 Mai - 14:45 | |
| - mé v'la a écrit:
- ta core oublié d'lé inregistré j'lé vos nin
nan chétos pou t'faire peur Bin là t'a gagné té m'a fait peur min J'. Marie | |
|
| |
chti67 Biloute
Nombre de messages : 186 Age : 68 Localisation : près Strasbourg Emploi : moniteur-éducateur Loisirs : Le commerce équitable-la Bolivie Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: Coups d 'geule Dim 27 Mai - 8:28 | |
| | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Coups d 'geule Dim 27 Mai - 8:59 | |
| | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Coups d 'geule Mer 18 Juil - 18:52 | |
| Mes Amisses chà s'ros bin qu'vous mettiez eune réponche dins l'sujet "Binv'nue" J'vous esplique pouqu'os: Ch'messache y apparrait chu l'PORTAIL d'not forum https://chtibiloute.forumactif.com/portal.htmPou y arriver ô pouvez itou cliquer chu ch'bouton Tout in haut du forumChé pou qu'nos "invités" y votent bin qu'in est ichi convivial et acceuillint | |
|
| |
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: Coups d 'geule Jeu 19 Juil - 12:11 | |
| jé sonné à ch'portale, cha arpont nin | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Coups d 'geule Jeu 19 Juil - 14:14 | |
| | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: Coups d 'geule Mar 6 Nov - 17:47 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Coups d 'geule Mer 14 Nov - 19:15 | |
| avint,oublie nin d'appuyer su l'sonnette dé ch'portail | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Coups d 'geule Dim 2 Déc - 10:01 | |
| Quel enfoiré ch' Sarko, y prins l'intreprise EDF pou eun vaque à lait, et vas y que j'te vinds 3% d'eu ch 'capital pou rénover les universités, qui z'ont laisser queillir pindins des lustres,in plus y a fait queillir eu l'bourse ch't'innochint, j'voudros ben vire s 'carte d'séjour à m'homme là, in d'viendro raciste aveuc des énergumènes parels ,si ch'est amerloques y n'in veule y z'ont qu'a l'prinde et bon débarras | |
|
| |
| Sujet: Re: Coups d 'geule Dim 2 Déc - 12:35 | |
| vin diux !! min feya i é chi énervé,ché vrai qué chtiot sarko ché nin eune leumière cha fé 6 mos qui s'prominne aveuc sin caddie , à aller quer é l'croissince ,l'pouvoir d'achat ,l"sécurité ect ect sin caddie y é toudis vide | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: Coups d 'geule Lun 3 Déc - 11:38 | |
| y a meme réussi a mette ches magistrats dins l 'rue avec plus d' 131 fermeture d' tribunaux pou commincher, J'savos qu ch'étos méchant eun nain, mais li, y passe les bornes des limites | |
|
| |
| Sujet: Re: Coups d 'geule Lun 3 Déc - 19:01 | |
| - feya a écrit:
- y a meme réussi a mette ches magistrats dins l 'rue avec plus d' 131 fermeture d' tribunaux pou commincher,
J'savos qu ch'étos méchant eun nain, mais li, y passe les bornes des limites cha s'treuve ché bornes sont plus grinde qué li aveuc l'rachida cha s'appelle pu eun tribunal, mais putot l'souk | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: Coups d 'geule Mer 5 Déc - 9:55 | |
| M' parle nin d' cha , in est dirigé par eun binde d'étrangers et par des femelles jalouses qui s' font la gueule entre y'eusses, Ale est bielle l 'france d'aujourd'hui, De Gaule y dos s'artourner dis s' tombe | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: Coups d 'geule Ven 7 Déc - 16:28 | |
| Est v'la les viux non imposabes qui vont payer l'red'vance télé, cha comminche ben l'arlévemint du niveau d 'vie et y n'a cos qui vot treuver cha normal. | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: Coups d 'geule Sam 8 Déc - 19:46 | |
| Ah l 'incapabe !! y vins 3% d'EDF pour récuperer 5 milliards d' Euros, et comme il dit a tertous, l'temps d' vinde, l 'action ale étos baissé et v'là qui n'aras qu 3, 7 milliards, cha mérite nin eune mise in examin cha?? Et les ceusses qu 'avotent arvindus leus actions a s' annonche, y les z'ont racatés deux jours après a eun niveau pus bas | |
|
| |
| Sujet: Re: Coups d 'geule Lun 10 Déc - 12:18 | |
| j'vas aquater eune concession ,cha vas ète indéxé su l'cout dé l'vie du cos cha vas ète moins quer | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Coups d 'geule | |
| |
|
| |
| Coups d 'geule | |
|