| [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] | |
|
+3L'toutcrud'cô caplette Magali 7 participants |
|
|
Auteur | Message |
---|
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (20/20)
| Sujet: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Sam 1 Mar - 9:56 | |
|
Dernière édition par L'toutcrud'cô le Mer 30 Avr - 18:54, édité 5 fois | |
|
| |
Magali Biloute
Nombre de messages : 164 Age : 37 Localisation : Versailles Emploi : Secrétaire dans un Cabinet d'Avocats Loisirs : Internet, Jeux vidéos (Guild Wars), chanson française et ch'ti, théâtre (à regarder)... Date d'inscription : 29/12/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (0/0)
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Sam 1 Mar - 13:05 | |
| mi j'ai répondu 2 car ché dur d'écrire comme in pinse parler, l'pire ché d'avoir peur qu'les z'aut' n'comprint nin | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Sam 1 Mar - 13:13 | |
| - Magali a écrit:
- mi j'ai répondu 2 car ché dur d'écrire comme in pinse parler, l'pire ché d'avoir peur qu'les z'aut' n'comprint nin
Y n'té faut mi t'occuper des z'autes té t'fait plaisji in l'écrivint com té sait et pi ché tout Dailleur mi ch'étot l'minme et y n'a jamais personne qui m'a fait eune armontrance à s'sujet Et si ch'avos esté l'cas j'y auros apondu qué l'Frinçais in fait des fautes itou
Dernière édition par L'toutcrud'cô le Sam 1 Mar - 13:25, édité 1 fois | |
|
| |
Magali Biloute
Nombre de messages : 164 Age : 37 Localisation : Versailles Emploi : Secrétaire dans un Cabinet d'Avocats Loisirs : Internet, Jeux vidéos (Guild Wars), chanson française et ch'ti, théâtre (à regarder)... Date d'inscription : 29/12/2007
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Sam 1 Mar - 13:24 | |
| ch'est vrai, mais bon d'tout facon j'écris comme j'peux, comme j'pinse lorsque j'lintin din m'tiète mais bon in general j'fais nin trop diffichile, de toute ménire j'pourrô nin | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| |
| |
Magali Biloute
| |
| |
caplette Biloute Bébé
Nombre de messages : 4 Age : 79 Localisation : montech Loisirs : balocher un' camping car Date d'inscription : 05/04/2008
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Dim 6 Avr - 23:16 | |
| bin mi ché pareil j écris comme euch'pinche fo pas trop bousculé ché méninges i sont v'ielle | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| |
| |
cartouche Biloute
Nombre de messages : 165 Age : 71 Localisation : peypin Emploi : retraité Loisirs : http://chez.cartouche.ifrance.com/ Date d'inscription : 27/06/2009
| Sujet: ah bin non non Jeu 2 Juil - 10:38 | |
| cha n'est mi dur d'écrire in chti quand in est quéhu ed'dins étant tchiot | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Jeu 2 Juil - 19:29 | |
| Ouai et ché com chà quind n'oubli nin, 'in l'pratiquint tout les jours | |
|
| |
annesophie Tiote Biloute
Nombre de messages : 139 Age : 51 Localisation : Nimes gard Emploi : Manman ale mason Loisirs : peinture ,ouvraches manuels divers (chantournache ,serviettache ...) Date d'inscription : 08/07/2009
| Sujet: j'ai querre le ch'ti mi Jeu 9 Juil - 10:31 | |
| Ej l'ai tellemint querre em langache qu'ej veux el lire el parler l'écrire et pis l'inseigner à mes tiots mais faut ête (' ')dins l'vie alors minme si i a des fautes bin petit à petit l'osieau i fait sin nid (' ') | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Ven 10 Juil - 16:38 | |
| | |
|
| |
annesophie Tiote Biloute
Nombre de messages : 139 Age : 51 Localisation : Nimes gard Emploi : Manman ale mason Loisirs : peinture ,ouvraches manuels divers (chantournache ,serviettache ...) Date d'inscription : 08/07/2009
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Ven 10 Juil - 20:32 | |
| ej cros qu'ej va avoir querre d'v'nir | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Ven 10 Juil - 21:20 | |
| N'oublie nin René quind minme pasqué i m'a l'air d'eun ban garchon et i mérite aveuc ses Poêmes | |
|
| |
annesophie Tiote Biloute
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Sam 11 Juil - 11:10 | |
| | |
|
| |
^mlyne.derichmond Tiot kiki
Nombre de messages : 59 Age : 44 Localisation : Bandol et hautes Pyrénées Emploi : pianiste Loisirs : nature sport musique, Date d'inscription : 22/05/2009
| Sujet: ché dur ou poa d'écrire in patos Ven 17 Juil - 20:45 | |
| Oauis ch'est difficille, mais j'essaye comme j'peux. Invie d'êtes aveuc tisote. Du Sud j'vous invoie plein ed' ciel tout bleu. Eune mer tranquille. gramint ed' difficultées a vous écrire. gramint difficultées aveuc les vepes, l' conjugaison........Pas de liens su internet pour apprinte. Alors j'baragouine comme j'peux , j'écris comme j'pinse pou l' plaisi d'être aveuc vous.Ché dur d'écrire in patos. j'y arriverai. Serai ch' soir su Antibes, pou oeuvrer. Douch'mint soirée à tisote Lyne | |
|
| |
annesophie Tiote Biloute
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Ven 17 Juil - 23:30 | |
| mlyne ch'est pas facile ed marquer not patois mais cha fait grandmint ed bin alors ej sus certaine que té va t'accrocher comme mi ej m'accroche .Bintôt in pourra s'écrire des lettes ed dix paches rin qu'in ch'ti .Eune grosse baisse à pus | |
|
| |
Nombre de messages : 59 Age : 44 Localisation : Bandol et hautes Pyrénées Emploi : pianiste Loisirs : nature sport musique, Date d'inscription : 22/05/2009
| Sujet: chédur ou poax d'écrire in Patos Sam 18 Juil - 3:26 | |
| hé Anne t'es d'moin coin Biloute | |
|
| |
| Sujet: ché dur ou poa d'écrire in patos Sam 18 Juil - 3:28 | |
| j'sus bénache ed t'artrouver | |
|
| |
annesophie Tiote Biloute
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Sam 18 Juil - 10:15 | |
| j'artroufe eune ch'ti ed pus .Comme dit Simon dins s'canchon i a des Ch'ti dins toute la France et pis quand is rincontent i sont heureux ed dire Hé j'artarconnos té ed min coin | |
|
| |
| Sujet: ché dur ou poa d'écrire in patos Sam 18 Juil - 23:13 | |
| mais je ne désespère po, invie darriver ch'est un languache, que j'querre commint tout l' pays du ch' Nord j'vous lis, je note et j'apprinds, vlà bintôt che sera ok Baisses a tisotes Lyne | |
|
| |
mé v'la Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Lun 3 Aoû - 20:14 | |
| té bos eun pack é d'leffes cha vas v'nir tout seu apré | |
|
| |
annesophie Tiote Biloute
| |
| |
| Sujet: ch'est dur ed parler patos Jeu 3 Sep - 6:41 | |
| quote="mé v'la"]té bos eun pack é d'leffes cha vas v'nir tout seu apré[/quote] Pou bosser j'bosse eun packé e d'ieffes mais ch'est long a rintrer dins m' caboche j'in ai pou combin ed timps d'après vous pou arrifer a écrire l' bases, j' sus : une nullité, | |
|
| |
annesophie Tiote Biloute
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] Jeu 3 Sep - 7:18 | |
| Nan té pas eune nulité arrete ed dire des cacoules au fait ej sus ravie ej sus entraint d'acouter les jeunes musiciens de l'UBS Verbier Festival Chamber Orchestra,dirigés par l'Autrichien Manfred Honeck,i interprètent la «Symphonie pastorale» ed Beethoven.El paois ch'est eune lanque faut l'apprinte comme ches jones qui apprintent l'anglais obin l'espagnole ... Ej te fais eune baisse à pus courache | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] | |
| |
|
| |
| [Ché Dur ou poa d'écrire in Patos ??] | |
|