L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (20/20)
| Sujet: *Not' Patois infin ar'connus* Mer 27 Juin - 11:59 | |
| | |
|
Lady Oscar Biloute Bébé
Nombre de messages : 13 Age : 43 Localisation : Devant mon ordi Date d'inscription : 14/05/2008
M'n'ouèl Cacouleux: (0/0)
| Sujet: Re: *Not' Patois infin ar'connus* Sam 17 Mai - 12:29 | |
| J'ai cliké, cha dit "cherveur introuvable" | |
|
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
| Sujet: Re: *Not' Patois infin ar'connus* Dim 18 Mai - 9:42 | |
| Bin ouai, j'ai bin essayer d'artreuver cheu lien mais poa moyen | |
|
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: *Not' Patois infin ar'connus* Ven 30 Mai - 20:33 | |
| | |
|
cartouche Biloute
Nombre de messages : 165 Age : 71 Localisation : peypin Emploi : retraité Loisirs : http://chez.cartouche.ifrance.com/ Date d'inscription : 27/06/2009
| Sujet: Re: *Not' Patois infin ar'connus* Mar 14 Juil - 17:59 | |
| mi j'sais ed'dù qui vient min patois : cha vient de m'grand mère, alle me parlot toudis comme cha | |
|
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: *Not' Patois infin ar'connus* Mer 15 Juil - 17:01 | |
| Mi cha a sauté eune génération, cha vient dé m'Mére, mais ale voulos nin qu'jé l'pale par conte | |
|
annesophie Tiote Biloute
Nombre de messages : 139 Age : 51 Localisation : Nimes gard Emploi : Manman ale mason Loisirs : peinture ,ouvraches manuels divers (chantournache ,serviettache ...) Date d'inscription : 08/07/2009
| Sujet: Re: *Not' Patois infin ar'connus* Mer 22 Juil - 23:01 | |
| Bin mi ch'est grace ame Mémé par ce qu'em Manman ale sait minme pas el lire | |
|
cartouche Biloute
Nombre de messages : 165 Age : 71 Localisation : peypin Emploi : retraité Loisirs : http://chez.cartouche.ifrance.com/ Date d'inscription : 27/06/2009
| Sujet: Re: *Not' Patois infin ar'connus* Lun 21 Sep - 14:37 | |
| quand in a quèrre pas beson d'apprinde cha rinte tout seu | |
|
^mlyne.derichmond Tiot kiki
Nombre de messages : 59 Age : 44 Localisation : Bandol et hautes Pyrénées Emploi : pianiste Loisirs : nature sport musique, Date d'inscription : 22/05/2009
| Sujet: Bonsoir a tisotes, dur d'écrire l' patos mais combie, i est bieau Jeu 15 Oct - 3:49 | |
| Mi cha vient d'un ch'ti qui m'a donné l'amour du patos, qui m' l'a apprit, et j'in ai eu l' psasion qui ne peux pon s'arrêter, ch'est li qui m' l'a donné, et tout ch' que ja sais, je l' li doit chaque mot, chaque phrase. Mi j'écris ma¨mais qu'importe pusqu' j'ai querre apprindre Alors j'écris là, avec vous tisotes, petêtes vous serez indulgent , et accepterez, min imperfectitude, mais mi, je n' voudra pon abandonner alors, j' compte sur vous amitié pou m' comprindre , j' sus toudis in Autriche pesque heureusse, j'ouvre gramint d'oeuvres d' Liszt, Chopin , fauré, j' finis tard, et j'avos ch' soir invie d' v'nir vous dire Bonsoir? et in peu l' troulle d'ête peut d'ête arjech'ter D' min piano, je vous invoie à tisotes plein d'étoiles d'amour, et des baisses. j' voudrais avoir des nouvielles de' tiote Nenete, Alle m' manque all est pianiste j'aurai tant voulut parler avec elle, Baisses a tisotes Lyne étot | |
|
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: *Not' Patois infin ar'connus* Jeu 15 Oct - 14:52 | |
| J'y ai invoyé tin m'tiot pamphlet, et j'pinse qué cha i fras plaijsi et qu'al arviendras ichi bin vite Té fait nin d'bile in comprint très bin s'qué té nous à écrit. | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: *Not' Patois infin ar'connus* | |
| |
|