| **Locutions et Expressions Chti** | |
|
+8in fufelle nitty59 Lady Oscar chti67 zizipanpan nana Tiot_Pouchin grandshaman 12 participants |
|
Auteur | Message |
---|
nitty59 Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 836 Age : 75 Localisation : cher Loisirs : mots flêchés et broderies Date d'inscription : 16/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (0/0)
| Sujet: **Locutions et Expressions Chti** Mer 27 Juin - 16:05 | |
| __________________ tertoutes et tertous. ch'propose ichi d'mettre eun patois d' mineur... ch'commince: -J’ai pas quèrre qué ch’quien à Marie Toutoule vienne toudis arnifler mes gampes... | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (20/20)
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Mer 27 Juin - 16:25 | |
| Ouai ché vrais chà surtout qu'des caresses d'quien chà ramène des Puches | |
|
| |
Nombre de messages : 836 Age : 75 Localisation : cher Loisirs : mots flêchés et broderies Date d'inscription : 16/05/2007
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Mer 27 Juin - 16:30 | |
| attintion à ti, t'as d'jà tes caveux qui biquent, va-t'in t' foute eun cop d' détouloir. | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Mer 27 Juin - 18:07 | |
| Ouai cha i é ché fait et ti mouque tin nez t'a du brin à t'botine | |
|
| |
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Mer 27 Juin - 19:43 | |
| attinds ti: eun a jamais cassé quat'pattes à eun canard coin coin.... | |
|
| |
chti67 Biloute
Nombre de messages : 186 Age : 68 Localisation : près Strasbourg Emploi : moniteur-éducateur Loisirs : Le commerce équitable-la Bolivie Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Jeu 28 Juin - 8:06 | |
| - nitty59 a écrit:
- attinds ti: eun a jamais cassé quat'pattes à eun canard coin coin....
Ché bin vrai Marie, Te m'in bouche in "coin" d'autant pus que j'viens d'minger eune tiote confiture eud "coing". Comme vos savez, chu qu'in ch'ti adopté, et ch'patois ed Canaan d'ché mineux, j'connos nin vraimint, surtout d'avoir resté dins l'Avesnois... Alors, par pitié, des p'tiotes réponches : caveux : détouloir : In tout cas , j'inme bin c' sujet. >>> Causons ch'ti >>>causons bin Faudra bintôt qu'in fasse in dico in ""ban uniforme"" Ah ! auchi merci Guy pou ché bielles vaques qui nos disente in pt'iot meuh à chaque passache de chti !!! Cha fait bin l'bocache eud l'avesnois. | |
|
| |
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Jeu 28 Juin - 8:30 | |
| | |
|
| |
chti67 Biloute
Nombre de messages : 186 Age : 68 Localisation : près Strasbourg Emploi : moniteur-éducateur Loisirs : Le commerce équitable-la Bolivie Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Jeu 28 Juin - 8:34 | |
| Merchi beaucoup, cha m' éclaireu m' linterne. Chu in tit ceup moins biête qué d'y a queques minutes ! | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Jeu 28 Juin - 8:41 | |
| Pouqué t'estot biète à minger du fourache avint | |
|
| |
chti67 Biloute
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Jeu 28 Juin - 8:45 | |
| - L'toutcrud'cô a écrit:
- Pouqué t'estot biète à minger du fourache avint
Popo, ch'l'intite i est biête à créver, D'pis l'rintée i m'posse toudis l'minme question Dit Toto cha fait combien 2+2 J'n'arrête nin d'li dire qu'cha fait tros, mais i n'da toudis nin s' artenu cha ! | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Jeu 28 Juin - 8:47 | |
| | |
|
| |
chti67 Biloute
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Jeu 28 Juin - 8:47 | |
| | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Ven 29 Juin - 7:48 | |
| J'ai l'rincontros à minuit aveuc eune horloche dins s'dos qué j'ni d'mandros poa l'heure | |
|
| |
feya Biloute D'argent
Nombre de messages : 2298 Age : 77 Localisation : Hargnies Emploi : Pinsionné EDF Loisirs : Nin l'temps pou cha Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Ven 29 Juin - 9:14 | |
| Méfie té quand même de t 'prom'ner à minuit, té pourros rincontrer l 'cat qui n'a qu'eun eule | |
|
| |
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Ven 29 Juin - 9:36 | |
| chà s'rot eun cyclope alors, minque plus qu'y'a qu'eun orelle: y s'rot sourd d'eun orelle et d'l'autre y'intindrot poa... | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Ven 29 Juin - 9:40 | |
| Miu vaux intinte chà qu'd'ète sourd | |
|
| |
feya Biloute D'argent
Nombre de messages : 2298 Age : 77 Localisation : Hargnies Emploi : Pinsionné EDF Loisirs : Nin l'temps pou cha Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Sam 30 Juin - 9:50 | |
| Y a rin d'pus sourd qu'in muet qui n'veut nin vire clair | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Sam 30 Juin - 15:38 | |
| Dit cha à n'eun kéviau d'bos t'aras nin d'ruate | |
|
| |
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Dim 1 Juil - 8:44 | |
| y'n d'avos eun, y z'étotent à deuses, y ch'bagarrotent à tros, comme quatre ours... (ch'suis dins ches tintins aujourd'hui.. ) | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Dim 1 Juil - 9:22 | |
| I in a qui Loutent............(des masons)
I in a qui Pètent..............(Poa d'loyer)
I in a qui crôtent.............(qh'cha va durer) | |
|
| |
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Lun 2 Juil - 8:50 | |
| PATIENCE y'avot deuses vaques et y'accatot sin beurre et sin potache........... | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Lun 2 Juil - 19:57 | |
| Té verros eun pus sot qu 'ti dins eune lanterne, té cass'ros l 'verre pou t 'batte aveuc. | |
|
| |
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Mar 3 Juil - 8:10 | |
| muche t'in ,v'là ch'garde!!!!!!! | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Mar 3 Juil - 8:19 | |
| Long Mingeux................ Long Faijeux | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** Mar 3 Juil - 9:56 | |
| vaut miux d'aller ale baraque d'eun pleignard que d'eun vantard | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: **Locutions et Expressions Chti** | |
| |
|
| |
| **Locutions et Expressions Chti** | |
|