| J'me présinte | |
|
+11chris62120 Magali Tiote Nénette chti67 Tiot_Pouchin grandshaman zizipanpan nana nitty59 falbala.59 ch'ti vador 15 participants |
|
Auteur | Message |
---|
feya Biloute D'argent
Nombre de messages : 2298 Age : 77 Localisation : Hargnies Emploi : Pinsionné EDF Loisirs : Nin l'temps pou cha Date d'inscription : 17/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (20/20)
| Sujet: Re: J'me présinte Mar 2 Oct - 18:09 | |
| Eun Lucullus aveuc eune boutelle d' Sauternes, cha t'ravigottes les papilles | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Mar 2 Oct - 19:23 | |
| - feya a écrit:
- Eun Lucullus aveuc eune boutelle d' Sauternes, cha t'ravigottes les papilles
Hé bin t'a eune fine bouque ti là té poa naqu'cieux | |
|
| |
feya Biloute D'argent
Nombre de messages : 2298 Age : 77 Localisation : Hargnies Emploi : Pinsionné EDF Loisirs : Nin l'temps pou cha Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Lun 8 Oct - 12:06 | |
| j 's'ros mêm putot a s"guiffe pou cha | |
|
| |
Magali Biloute
Nombre de messages : 164 Age : 37 Localisation : Versailles Emploi : Secrétaire dans un Cabinet d'Avocats Loisirs : Internet, Jeux vidéos (Guild Wars), chanson française et ch'ti, théâtre (à regarder)... Date d'inscription : 29/12/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (0/0)
| Sujet: Re: J'me présinte Sam 29 Déc - 22:41 | |
| bonsoir à tertousse avint tout, euj' veut vous prévenir qu'ej comprind not' patô mais que pou l'parler ou l'écrire je pinse que ca peut être diffichile donc euj' m'in estjuse (excuse) d'avinche adan mi euj chu inne expatriée qui vit à Versales (Versailles ^^) toute eum' famile (sauf inne matante qui vit in charente) vit din ch'nord et donc toutes mes origines sont de la haut depu' quelques années où j'ai découvert inne compagnie ed théâtre (eul Compagnie Marius Staquet) j'm'a su pris d'passion pour ce patô. j'va faire tou min possib' pou apprind veute c'mint qu'in écrit bin l'patô afin d'me faire comprinde au mi j'espere qu'm'présintation est correcte sinon n'hésitez nin à m'demindez c'que vous souhaitez, euj' répond toudis in tout cas, euj' chu vraimint continte d'être ichi a bintot su' le forum | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Dim 30 Déc - 9:10 | |
| Bin l'Banjour Cha nous fait bin plaijsi qué fuches(soit) parmis nous autes Mi j'armeure à Paris d'pus 15 ans (pus pou longtimps) Té fait dont poa d'bile m'file tin Patois té l'écrit com té l'ressent 'Phonétiqu'mint Pis ichi i a poa d'fautes (in s'prind poa pou des maistres d'école) ché a l'boan'ne flinquette D'toute fachon té va t'corriger ti minme in nous lisant (mi ché com cha qu'j'ai fait) attindu qui a aucune école qui nous apprint ch'patois Si i a eune saquée qui t'pose problinme n'hésite poa à d'minder in fras tout sin possipe pou i arponte | |
|
| |
Magali Biloute
Nombre de messages : 164 Age : 37 Localisation : Versailles Emploi : Secrétaire dans un Cabinet d'Avocats Loisirs : Internet, Jeux vidéos (Guild Wars), chanson française et ch'ti, théâtre (à regarder)... Date d'inscription : 29/12/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Dim 30 Déc - 11:54 | |
| j'vous ermercie gramint pou l'bon acceul j'va partir jusqu'au premi donc euj' vous souhaite inne bonne fin d'année et de bonnes fêtes | |
|
| |
mé v'la Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Dim 30 Déc - 13:29 | |
| b'jour min pouchin té fé du théate, si dé fos ta b'soin,mi in m'appelle ch'nouvio brad pitt pusse brader é qu'pitt mé ché mi rin | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| |
| |
Magali Biloute
| Sujet: Re: J'me présinte Dim 30 Déc - 15:07 | |
| merci à vous tous auchi mais j'va r'v'nir in forme parce que jeu' n'bos nin infin inne tite goutte ed' champan' pou dire de feter cha mais sin puque @ l'in prochin et pou mé v'là: je n'fais nin de theat' j'su bin tro timide pou cha mais j'adore l'erwéti | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: J'me présinte Mer 2 Jan - 11:41 | |
| Binv'nue rauchy tiiote magadouille, fait comme à t'baraque, n 'soi nin timide et eune bonne année pou ti et t' famile. | |
|
| |
Magali Biloute
| Sujet: Re: J'me présinte Mer 2 Jan - 11:51 | |
| jt'armercie du bon acceul, bonne année à tizaute et à tou l'forum auchi | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: J'me présinte Mer 2 Jan - 11:56 | |
| J' savos nin qui fallos mette ches avocats dins les cabinets, mi j 'les mettos toudis dains l 'bac à légumes d' min frigo ( j'a'i découvert cha su t 'n'avatar) | |
|
| |
Magali Biloute
| Sujet: Re: J'me présinte Mer 2 Jan - 15:43 | |
| bah mi j'les aime bin ausseuil in cabinet, cha va i sont tertousse gintils et heureusemint pou mi car cha fai plaiji d'veni travailler tindi qu'a m'majon ch'é nin tjrs drole :( mais ichi ch'est bin :D | |
|
| |
chris62120 Biloute Bébé
Nombre de messages : 2 Age : 60 Localisation : houdain Date d'inscription : 03/01/2008
| Sujet: coucou de houdain Jeu 3 Jan - 11:14 | |
| salut tertousss mi j'su de Houdain ché a cote de bethune j'ai 3 efants et j'ai 43 ans voila une présentationn brève de ma personne | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: J'me présinte Jeu 3 Jan - 13:09 | |
| Soit l 'binv'nu ichi , min fieu, mi chu boyaux rouche d' Arras, mais acht'heur chu su Maubeuge. Eune bonne santé eune bonne année et des liards pleins tin porte monnaie | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: J'me présinte Jeu 3 Jan - 13:36 | |
| - chris62120 a écrit:
- salut tertousss
mi j'su de Houdain ché a cote de bethune j'ai 3 efants et j'ai 43 ans voila une présentationn brève de ma personne Binv'nu rouchi min fiu J'té souhaite eun très boan'ne année et eune exéllinte sinté J'voye qué t'a ti minme eun Site et Forum, ché bin cha d'promouvoir nou région J'tin souhaite eun longue vie à tin Forum Si té veut nous in dire eun saqué d'pusse chure ti té peut rimplir ch'questionnaire pou miu s'connaite https://chtibiloute.forumactif.com/la-foire-aux-questions-f11/questionnaire-pou-mieux-s-connaite-t20.htm-------------- | |
|
| |
chris62120 Biloute Bébé
Nombre de messages : 2 Age : 60 Localisation : houdain Date d'inscription : 03/01/2008
| Sujet: Re: J'me présinte Jeu 3 Jan - 14:29 | |
| ouais j'ai créé ce site pour démontrer que le nord pas de calaisn'est pas si triste que cha in intin toudi dire ché trist l'nord, ché gris bah aut leur prouver que ché des cacoules | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: J'me présinte Ven 4 Jan - 13:41 | |
| Cha ch'est ben vrai, l 'avesnois ch'est bieau itou, ch'est plein d' verdure mais ch'est tellemint qui pleut | |
|
| |
mé v'la Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Sam 5 Jan - 13:00 | |
| b'jour min garchon binv'nue a ch'l'hospice,heu nan ch'forum | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: J'me présinte Sam 5 Jan - 17:45 | |
| té va y faire peur tisote!! | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: J'me présinte Sam 5 Jan - 20:12 | |
| - feya a écrit:
- té va y faire peur tisote!!
Bédu i z'ont esté rodé au jus d'bettrafes et al'poussière d'carbon dins ch'P.D.C. (ché des gaillard a qui rin n'fait peu) | |
|
| |
Dominique G
Nombre de messages : 1 Age : 72 Localisation : Sarthe Date d'inscription : 15/12/2012
| Sujet: Nouvelle sur le site Sam 15 Déc - 11:15 | |
| Bonjour à toutes et à tous, Je suis Alsacienne, c'est dire que je ne parle pas ch'ti. Mais quelques mois passés du côté de Solesmes m'ont laissé tant de bons souvenirs que j'aimerais apprendre votre patois. Alors, je compte sur vous. | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: J'me présinte | |
| |
|
| |
| J'me présinte | |
|