| J'me présinte | |
|
+11chris62120 Magali Tiote Nénette chti67 Tiot_Pouchin grandshaman zizipanpan nana nitty59 falbala.59 ch'ti vador 15 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Tiot_Pouchin ChefBiloute
Nombre de messages : 72 Age : 54 Localisation : Din m'tiote maison Emploi : Secret et Taire Date d'inscription : 16/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (0/0)
| Sujet: Re: J'me présinte Ven 17 Aoû - 10:50 | |
| Bienvenue su nou forum Tiote Nénette. T'es verras ichi té s'ra bien, té va rire comme jamais Grosse besse su t'n'oeul | |
|
| |
mé v'la Très Grinde Biloute
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Sam 18 Aoû - 10:38 | |
| eunne beusse su tin front m'tchiote nenette binv'nue in psychiatrie (pavillon ch'ti biloute) | |
|
| |
chti67 Biloute
Nombre de messages : 186 Age : 68 Localisation : près Strasbourg Emploi : moniteur-éducateur Loisirs : Le commerce équitable-la Bolivie Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Sam 18 Aoû - 11:45 | |
| - mé v'la a écrit:
- eunne beusse su tin front m'tchiote nenette
binv'nue in psychiatrie (pavillon ch'ti biloute) Ch' t' eune succursale d'Armentière ou d' Bailleul Et pis du coup, mi j' met du temps pour souhaiter l'binvenue chu l' forum, Mais là t'y va fort min Guy, Ti t'acceuille et t'invoïte chtiote Nenette in soins tsychiatrique. Faut nin tsagérer m' fui. Mais du coup que j'te fais l'morale chu inco inr'tard. Alors BINV'NUE CHU CH'FORUM TIOTE NENETTET'a bin fait d'venir nous arjoinde pour s'intretenir inte nous avec plein d'humour | |
|
| |
chti67 Biloute
Nombre de messages : 186 Age : 68 Localisation : près Strasbourg Emploi : moniteur-éducateur Loisirs : Le commerce équitable-la Bolivie Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Sam 18 Aoû - 11:49 | |
| | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
M'n'ouèl Cacouleux: (20/20)
| Sujet: Re: J'me présinte Sam 18 Aoû - 12:11 | |
| Té pinse bin qu'cha m'a servie d'leçon et d'pus l'timps quind j'bos eun ceup j'conduit pus A preufe y eun quinzaine d'jour vers vingt tros heures v'là ti poa qui a eun néveu dé m'finme qui m'appèle pou d'aller l'querre à ch'gare d'auzterlizt J'avos bus deux Whisky in appérot (j'y ai ar'pondus qui prenne ch'Métro) Mais ban à ch'l'époque là in y ravisot point, ch'tot minme d'l'inconscience | |
|
| |
feya Biloute D'argent
Nombre de messages : 2298 Age : 77 Localisation : Hargnies Emploi : Pinsionné EDF Loisirs : Nin l'temps pou cha Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Lun 3 Sep - 9:20 | |
| Bon et alors dusqu'ale est passée l 'tiote nenette, ale a queillu su en 421 ? | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
Nombre de messages : 4990 Age : 73 Localisation : Paris XV. Emploi : Pinsionné Actif Loisirs : Ch'Ouèp et Jeu P.C. Date d'inscription : 14/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Lun 3 Sep - 10:06 | |
| Al a due s'pierte in route in va lincer eun avis d'archerche | |
|
| |
feya Biloute D'argent
Nombre de messages : 2298 Age : 77 Localisation : Hargnies Emploi : Pinsionné EDF Loisirs : Nin l'temps pou cha Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Mar 4 Sep - 8:32 | |
| Ouias ch'est cha, in va mette s' photo su les boutelles d'pinard | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: J'me présinte Mar 4 Sep - 8:38 | |
| Met eune étiquete chu l'front à Sarko (cha ché eun support d'pub) | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: J'me présinte Mer 5 Sep - 9:31 | |
| Y parait qui bouge toudis, pou qu 'in vos nin qui est court su pattes | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| |
| |
Nombre de messages : 905 Age : 71 Localisation : à m'baraque Date d'inscription : 17/05/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Mar 11 Sep - 10:16 | |
| in na vue ch'tiot sarko aveuc eune caddie,y étot partis quer é l'croissanse,é l'sécurité, é l'baisse dé l'chomache, | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: J'me présinte Mar 11 Sep - 10:21 | |
| Ouai ché vrais et au mommint d'payer à l'caisse y avot oublié s'carte bleue et sin chéquier alors y a fait crédit (Quate fos sins frais) | |
|
| |
Tiote Nénette Biloute d'Amour
Nombre de messages : 1362 Age : 79 Localisation : Val d'Oise Loisirs : mon chéri, mon ptit fils, le piano, le net, et des trucs de vieilles.. lol.. Date d'inscription : 15/08/2007
| Sujet: Cha y é...j'sus arvenue.... Ven 14 Sep - 16:00 | |
| Cha y é, j'sus pas si nulle que cha.. enfin, j'cros qu'cha va marcher... commint qu'vous allez tertous... j'vas m'pincher sérieusemint sur chtibiloute et raviser un peu partout.. Guitou, commint qu'té va ti..?? bon, j'ai rindé-vous avec m'namoureux, j'arviendrai à s'soir... un besse à tertous.. Tiote nénette | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: J'me présinte Ven 14 Sep - 20:27 | |
| - Tiote Nénette a écrit:
Cha y é, j'sus pas si nulle que cha.. enfin, j'cros qu'cha va marcher... commint qu'vous allez tertous... j'vas m'pincher sérieusemint sur chtibiloute et raviser un peu partout.. Guitou, commint qu'té va ti..?? bon, j'ai rindé-vous avec m'namoureux, j'arviendrai à s'soir... un besse à tertous.. Tiote nénette B'jour Nénette Mais nan té poa nulle mais y faut du calme et dé l'méthode aveuc l'informatique A s'propos si té peut armètte t'photo dins eun sujet qu'té va pouvoir créer dins ch'topic là https://chtibiloute.forumactif.com/Album-photos-des-Biloutes-f17/Merci et greux bisous | |
|
| |
Nombre de messages : 1362 Age : 79 Localisation : Val d'Oise Loisirs : mon chéri, mon ptit fils, le piano, le net, et des trucs de vieilles.. lol.. Date d'inscription : 15/08/2007
| Sujet: Re: J'me présinte Mar 25 Sep - 23:50 | |
| Hé vous avé vu...?? y a eun boyau rouche qui vient d'arrivé ichi.. Un béthunois.... Aaaaahhhhh...!!!! Béthune et sin gardin public, es'rue du Banquet réformiste, es'beffroi et quand j'étos tiote j'allos vire tous les ans l'envol dé'ch'ballon.. et l'concours hypique à Annezin... vous cro ié qui va nous dire banjour... ou vous cro ié qu'il a eun tiot peu peur ed nous.? Allez Biloute 61.. lince te ... in t'attind... | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: J'me présinte Mer 26 Sep - 8:23 | |
| Ouai in attind qui s'présinte m'n'homme Mais t'sait Nénette tin à gramind qui s'inscrivent et qui n'écritent poa l'Patois alors i s'contintent d'nous lire | |
|
| |
| Sujet: Re: J'me présinte Mer 26 Sep - 11:53 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: J'me présinte Mer 26 Sep - 12:14 | |
| bin cha fait rin si y pale pas l'patois... in comprind l'franchais nous autes.. in pale eun langue étrangère... et pis in pourra traduire... | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: J'me présinte Mer 26 Sep - 13:35 | |
| - Tiote Nénette a écrit:
- bin cha fait rin si y pale pas l'patois... in comprind l'franchais nous autes.. in pale eun langue étrangère... et pis in pourra traduire...
Teu teu teu ichi in pale Patois Y a suffisammint d'autes forums de "Pseudos" Nordisse qui pale nin l'patois (l'écrire incore moins) pasqui n'savent nin (i disse qué ché poa bin (j'in ai eut l'espérience) Y avot y a pos si longtimp^s qu'cha (Rita) qui n'a jamais estée fichue d'si mète Elle in a eut marre et du ceup al viend pus Nan sérieux mi min objectif ché d'écrire ch'Patois Incore eune fos des forums "Nordistes" in Frinçais y in a des paches compltes chu l'ouèp | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: J'me présinte Mer 26 Sep - 18:26 | |
| A m'idée qui es queillu su l'bourreau qui y a ceuper l 'langue | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: J'me présinte Mer 26 Sep - 19:45 | |
| - feya a écrit:
- A m'idée qui es queillu su l'bourreau qui y a ceuper l 'langue
L'queu S'ti d'Béthune (aveuc li t'avot t'lingue qui passos mais j'pinse poa qui les copots) | |
|
| |
feya Biloute D'argent
| Sujet: Re: J'me présinte Jeu 27 Sep - 19:34 | |
| | |
|
| |
L'toutcrud'cô Fondateur
| Sujet: Re: J'me présinte Jeu 27 Sep - 19:46 | |
| Du Luculus à l'Ange Blanc ou bé à Delassartesse | |
|
| |
| Sujet: Re: J'me présinte Dim 30 Sep - 11:53 | |
| | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: J'me présinte | |
| |
|
| |
| J'me présinte | |
|